Szállítási feltételek

Annak köszönhetően, hogy a világ összes piacán jelen vagyunk, megrendelését órákon belül kiszállítjuk a világ bármely pontján!

Kérjük, olvassa el a Covid-19 híreket és a biztonságos szállításra vonatkozó utasításokat itt.

Mivel azonban az időzóna és a munkaidő országról országra változó, csak az alábbi feltételek mellett tudjuk garantálni a megrendelés napján történő kiszállítást:

  • A kiszállításokat a Szolgáltató virágüzlet partnerhálózatán keresztül szervezi. A megrendelés elfogadása mindig a kiszállítási országban érvényes munkaszüneti napoktól és munkaidőtől függ.
  • Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
  • Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett megrendelések (későbbi szállítási idő igény hiányában) legkorábban a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra és kézbesítésre, a szállítási időtartam feltételei szerint.
  • Csak temetés és esküvő esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a megrendelőt, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
  • Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
  • Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.
  • A kemping, katonai bázis, hajó, tengeri kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek.
  • A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak. Amennyiben a megrendelés a megadott kiszállítási időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy a Felhasználó kártérítésre nem tarthat igényt.
  • Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.

Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.

Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges.

Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.

Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.

Szállítási díjak

2400 Ft
Egységes szállítási díj Magyarországon belül
3000 Ft
Külföldre történő szállítás díja
Néhány távoli ország esetén extra szállítási díjat számítunk fel, vagy néhány ritka esetben nem tudjuk vállalni a szállítást.