Covid-19: Biztonságos szállítási utasítások és korlátozások.

A webáruházon keresztül az egészségügyi vészhelyzet és boltzár ideje alatt is lehet rendelni virágot, de aznapra csak 11 óráig tudunk rendeléseket fogadni.
Azonban a virágok nagy része importból származik és a járványügyi korlátozások miatt nem minden virág beszerzése lehetséges. Az előzetes egyeztetés nélküli rendeléseknél a vásárló elfogadja, hogy a rendelkezésre álló virágokkal helyettesítjük a választott csokrot. Az ebből adódó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!
A lehetőségek szerint mindent megteszünk, hogy a vevőink igényeit kielégítsük.

A koronavírus miatti korlátozások miatt a kézbesítést megelőzően minden esetben egyeztetnek telefonon a címzettel. Ezért előfordulhat, hogy az adott virágüzlet nem az Ön által megjelölt napszakban fogja szállítani a küldeményt, de mindenképpen az adott napon. Megértését köszönjük!

A koronavírus miatt kialakult speciális helyzetre való tekintettel, szeretnénk Önöket tájékoztatni, hogy ügyfeleink és virágüzletink dolgozóinak egészsége prioritást élvez és mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél kevesebbet kerüljünk kapcsolatba más emberekkel. Virágüzleteink továbbra is nyitva tartanak és teljesítik az Önök megrendeléseit.
Arra biztatjuk Önöket, hogy kövessék az Egészségügyi Világszervezet, illetve a Magyar Egészségügyi Hatóság, a magyar kormány útmutatásait! Nagyon szorosan nyomon követjük a helyzetet, és módosítjuk az eljárásainkat, ha az iránymutatások megváltoznak.

A koronavírus miatti korlátozások miatt előfordulhat, hogy az adott virágüzlet nem tudja az Ön által megjelölt napszakban szállítani a küldeményt, csak az adott napon. Megértését köszönjük!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a jelenlegi kiszámíthatatlan helyzetre való tekintettel, előfordulhat, hogy virágosaink nem tudnak beszerezni minden típusú és színű virágot, ezért megértésüket kérjük. Természetesen minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy továbbra is eleget tegyünk az Önök megrendeléseinek maximális módon.

Abban az esetben, ha a virágüzlet a korlátozott virágválaszték miatt nem tudja elkészíteni az Ön által megrendelt csokrot, egy szezonális virágcsokrot fog készíteni hasonló értékben.

Biztonságos kézbesítés

Az Interflora valamennyi munkatársa maszkban dolgozik, és érintésmentes kiszállítást is biztosítunk. Ehhez a Megjegyzés rovatban kérheti, hogy a virágokat biztonságos helyen - például a portán vagy az ajtó előtt - hagyják.
A kézbesítő virágüzlet telefonon fog egyeztetni a címzettel kiszállítás előtt. Az online rendelés folyamán, a Adatok módosítása vagy pontosítása... - Szállítással kapcsolatos megjegyzések mezőbe írja be, hogy hol hagyjuk a virágot a címzett részére.

Kiszállításra vonatkozó tanácsaink a jelenlegi helyzetre való tekintettel:

  • Helyezze a virágokat egy megfelelően biztonságos helyre vagy az utasításoknak megfelelően.
  • Csengessen be és figyelmeztesse a címzettet, hogy a kézbesítés megtörtént, majd álljon hátra két méterre az ajtótól, hogy biztos legyen a biztonságos és érintkezés nélküli kommunikáció abban az esetben, ha a címzett kinyitja az ajtót.
  • A járvány ideje alatt nem kérünk aláírást a címzettektől.
  • Virágkötőink és futáraink maszkban dolgoznak.

A megrendelés módosítása

Amennyiben a megrendelés leadását követően jut tudomására, hogy a címzett nem tartózkodik a megadott címen (pl munkahely), ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot emilben info@fleurop.hu vagy telefonon +3620 378 6741 és módosítjuk a címet igény szerint.

A nehéz idők ellenére minden tőlünk telhetőt megteszünk annak biztosítása érdekében, hogy szeretteik fogadni tudják a küldeményeket. Aki teheti maradjon otthon és mindenki vigyázzon magára!