FONTOS Anyák Napi Információ

Kedves Vásárlóink!

Az édesanya mindenki életének egyik legfontosabb személye. Szerezzen neki örömet, és lepje meg egy szép anyák napi virággal! Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat az anyák napi rendelésekkel kapcsolatban.

Hasznos tipp: Továbbá javasoljuk, hogy Anyák napi virágait kérje szombati (Május 01.) kiszállítással. Így Édesanyja egész hétvégén élvezheti a gyönyörű virágokat, a virágosoknak több ideje lesz elkészíteni a csokrot, és Önnek sem kell aggódnia, hogy a virágok csak vasárnap este érkeznek meg. Évről évre egyre több visszatérő Fleurop vásárló választja ezt a megoldást!

KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

Mennyibe kerül a szállítás?

Az egységes szállítási díj Magyarországon belül 2400 forint. Néhány vidéki település esetén extra szállítási díjat számítunk fel. Erről ügyfélszolgálatunk minden esetben a lehető legrövidebb időn belül tájékoztatja Önt.

Hova tudok virágot küldeni?

Minden igyekezetünkkel igyekszünk kiszolgálni egész Magyarország területét, azonban előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a lehető legrövidebb időn belül emailben tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.

Mikor érkezik a virág?

Rendszerünk automatikus felajánlja kiválasztásra, hogy mikor történjen meg a kiszállítás. Azonban a megváltozott szállítási logisztika miatt, a teljesítést csak napra pontosan garantáljuk, a preferált időpontot pedig javaslatként kezeljük.

A kiszállítás Anyák napján egészen este 7-8 óráig történik, kérem, legyenek türelemmel. A kiszállítás pontos időpontjáról nem tudunk felvilágosítást nyújtani, ezért kérjük, ezzel kapcsolatban ne keressenek telefonon, így annál gyorsabban tudjuk a megrendeléseket teljesíteni.

Az ország egyes területeire (vidéki, kisebb települések) a megváltozott logisztika miatt egyes rendelések már szombaton kiszállításra kerülnek.

Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem időben sikerül kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím vagy telefonszám miatt.

Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Ebben az időszakban folyamatosan égnek a vonalaink, ezért előfordulhat, hogy nehezen tud elérni minket telefonon. Azt javasoljuk, hogy chaten vagy emailen lépjen velünk kapcsolatba az info kukac fleurop pont hu email címen.

Mi a Covid-protokoll a szállításnál?

Az Fleurop-Interflora valamennyi munkatársa maszkban dolgozik, és érintésmentes kiszállítást is biztosítunk. Ehhez a Megjegyzés rovatban kérheti, hogy a virágokat biztonságos helyen - például a portán vagy az ajtó előtt - hagyják.

Az online rendelés folyamán, az Adatok módosítása vagy pontosítása… - Szállítással kapcsolatos megjegyzések mezőbe írja be, hogy hol hagyjuk a virágot a címzett részére.

A járvány ideje alatt nem kérünk aláírást a címzettektől.

Covid információ: www.fleurop.hu/hu/covid

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Amennyiben a megrendelés leadását követően jut tudomására, hogy a címzett nem tartózkodik a megadott címen (pl. munkahely), ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot emailben info @ fleurop.hu vagy telefonon a +3620 369 55 53-as számon és módosítjuk a címet, amennyiben a lehetőség még adott.

Küldhetek aznapra is virágot Anyák napján?

Anyák napja az év legforgalmasabb napja a virágküldő szolgálatok számára, ezért azt javasoljuk, hogy időben rendeljen, hogy elkerülje a csalódást a nagy napon.

Bizonyos mennyiségű rendelés felett, ha kifogytunk a készletekből, a rendelések felvételét leállítjuk.

A rövid határidővel (aznap) leadott rendeléseknél előfordulhat, hogy csak hétfőn tudjuk kiszállítani a küldeményt, ezért is fontos, hogy jó előre rendeljen. Ezzel kapcsolatban reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

KÉRDÉSEK A TERMÉKEKKEL KAPCSOLATBAN

Hogyan fog kinézni a csokor?

A virágok nagy része importból származik és a járványhelyzet miatt nem minden virág beszerzése lehetséges, ezért minden megrendelésnél a helyettesítés megengedett. Az ebből adódó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A lehetőségek szerint mindent megteszünk, hogy a vevőink igényeit kielégítsük.

Mit írjak a kártyára?

Valamennyi csokorhoz tartozik egy üdvözlőkártya, amelyre személyes üzenetet tud írni az Édesanyjának. Sokszor ez a legjobban dédelgetett része az ajándéknak, ezért mindenképpen szánjon egy percet ennek átgondolásával. Legyen ez egy kedves gyerekkori emlék, egy szép versrészlet vagy csak 3 ok, amiért hálás neki.