Üzletszabályzat

Szállítás

Annak köszönhetően, hogy a világ összes piacán jelen vagyunk, megrendelését órákon belül kiszállítjuk a világ bármely pontján! Mivel azonban az időzóna és a munkaidő országról országra változó, csak az alábbi feltételek mellett tudjuk garantálni a megrendelés napján történő kiszállítást

• A megrendelés elfogadása mindig a kiszállítási országban érvényes munkaszüneti napoktól és munkaidőtől függ.
• Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
• A kemping, katonai bázis, hajó, tengeri kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek.
• Csak temetés esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a feladót, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
• Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el. 
• Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.

Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.
Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.
Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges.
Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.
Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.


Virágok

A virágok szezonális termékek, ezért bizonyos fajták nem mindig kaphatók a virágüzletekben, beleértve a Fleurop-Interflora online Virágpiacot is.
Nem tudjuk garantálni, hogy egy adott virág a világ minden virágüzletében állandóan kapható, különösen akkor, ha azonnalra kérik a kiszállítást.
A Fleurop-Interflora csokor ezért némileg eltérhet az online boltban láthatótól. Azonban minden Fleurop-Interflora csokor igazi alkotás, amelyet friss virágokból külön Önnek állítunk össze prémium Fleurop-Interflora üzleteink egyikében, és biztos lehet abban, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csokor színben és formában megfeleljen az interneten, a képen láthatónak.
Vázát sajnos nem tudunk biztosítani a virágokhoz. A Fleurop-Interflora online Virágpiacon azonban külön jelöltük az olyan virágokat, amelyeket vázával szállítunk.

 

Szállítás és visszaküldés

A megrendelés elfogadása mindig a kiszállítási országban érvényes munkaszüneti napoktól és munkaidőtől függ.
Csak temetés esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a feladót, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el. A kemping, katonai bázis, hajó, tengeri kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek. Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt. Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges. Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak. Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.

Fizetési feltételek

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége: • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.) • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.) • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!) Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet: • MasterCard (dombornyomott) • Visa (dombornyomott) • American Express (dombornyomott) • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók. • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával! Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amenynyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
 

 

   

06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666